Selectan laatu: Ylivertainen palvelu, makutakuu sekä laadunvalvonta

Keskitymme kaikissa toiminnoissamme laatuun ja asiakkaalle toimitettavaa ylivertaiseen palveluun. Huolehdimme aina koko kokonaisuudesta pienimpiin yksityiskohtiin ja näin varmistamme alamme laatujohtajan aseman.

Selectan laadukas kahvipalvelu

Selecta tarjoaa ylivertaisen kahvipalvelun, joka sovelletaan kunkin asiakkaan tarpeisiin. Esimerkiksi Selecta Täyspalvelu yrityksille sekä yhteisöille, jotka haluavat keskittyä omaan toimintaansa ja jättää kahvinkeiton sekä välipalojen tarjoamisen kokonaan Selectan ammattilaisten hoidettavaksi tai Selecta Comfort-palvelu, joka sopii yrityksilla, jotka haluavat itse täyttää ja puhdistaa automaattia päivittäin. Selectan palvelukonsultti tekee säännölliset raaka-ainetoimitukset ja laitteen toimivuuden tarkistukset. Tutustu tarkemmin Selectan palvelumalliin.

Parhaat kahviautomaatit eri tarpeisiin

Perehdytys ja koulutus

makutakuu

Kaikki Selectan uudet työntekijät osallistuvat perehdytysohjelmaan, jossa saa monipuolisen kuvan Selectan toiminnoista niin asiakkaiden parissa kuin teknisessä keskuksessa. Sen lisäksi kaikki suorittavat Selecta Taste Academy  maku- ja kahvikoulutuksen, jolla varmistetaan henkilöstön huippukahvitietämys. Korkean laadun ylläpitämiseksi ja henkilöstön osaamisen kehittämiseksi järjestetään jatkokoulutuksia, jotta käsittelevät kaikkia Selectan liiketoimintaan liittyviä osa-alueita, kuten hygieniaa, laitteiden toimintaa ja tuotevalikoimaa. 

Laadunvalvonta

Automaattimme toimivat ensiluokkaisesti ja niiden käyttämät tuotteet ovat parasta mahdollista laatua. Kahvi maistuu aidolta kahvilta, eli hyvältä. Automaatit ovat puhtaita ja ovat heti tunnistettavissa Selecta-automaateiksi niiden brändäyksen myötä. 

Asiakastutkimukset

Kahvitauko automaatilla

Asiakkaiden tyytyväisyys on meille tärkeää. Seuraamme asiakkaidemme tyytyväisyyttä palvelumme laatuun säännöllisesti tehtävillä asiakastyytyväisyyskyselyillä sekä automaattiemme välittömässä läheisyydessä tehdyillä makupalautekyselyillä. Varmistamme palvelumme laadun antamalla Makutakuun, joka varmistaa oikeanlaatuisen kahvin asiakkaillemme. 

Meille on nimetty yhteyshenkilö, joka ottaa tasaisin väliajoin meihin yhteyttä. Lisäksi noin kerran kuussa käy Selectalta henkilö huoltamassa kahviautomaatin. Yhteistyö Selectan kanssa on ollut sujuvaa ja toimivaa.”  Pirjo Hiltunen, toimistopäällikkö, e21 Solutions, lue lisää e21 Solution Oy:n tyylikkäästä toimistoratkaisusta.

Tekninen keskus

Joskus voi käydä niinkin ikävästi, että tuotteisiimme/automaatteihimme tulee vika. Asiakkaamme ei tarvitse huolestua asiasta, koska ylivertainen palvelumme huolehtii tapahtuneesta. Tarvittavat tahot saavat tiedon asiasta välittömästi ja korjaustoimet hoidetaan asiantuntijoidemme toimesta. Suhtaudumme suurella vakavuudella jokaiseen huoltotoimenpiteeseen ja kehitämme niiden pohjalta huolto-ohjelmaamme. 

ISO 14001 -sertifikaatti

iso

Oiva-raportti

Oiva on elintarvikevalvonnan tarkastustietojen julkistamisjärjestelmä, jota koordinoi Elintarviketurvallisuusvirasto Evira. Selectan elintarviketurvallisuuden taso on korkeinta laatua eli oivallista tasoa. Tutustu tarkemmin Selectan Oiva-raporttiin

Miksi Selecta?