Itsepalveluratkaisut hotellialalle


Breakfast in hotel bed.JPG
Breakfast in hotel bed.JPG

Kuluttajien tarpeiden ymmärtäminen

Kuluttajat ovat hotellialan elinehto. Ilman heidän tulojaan ala lakkaisi olemasta. Siksi on tärkeää pitää kuluttajat tyytyväisinä - tämä onnistuu ymmärtämällä heidän tarpeitaan ja käyttämällä teknologiaa niiden tyydyttämiseksi:

Toimitilan suunnittelu

Kuluttajien tarpeisiin vastaamiseksi on tärkeää laajentaa myyntitiloja aulaan. Tällöin palvelut ovat helposti saatavilla.

Samoin paikan ulkoasun ja suunnittelun hyödyntäminen voi auttaa johtamaan mieleenpainuvaan kokemukseen.












Ruoka- ja juomavaihtoehdot

Hotellivieraille on tarjottava useita ruokavaihtoehtoja. Näihin kuuluvat baarit, fine dining -ravintolat ja vähittäismyymälät.

Huonepalvelusta on yhä enemmän tulossa menneisyyttä, ja se korvataan itsepalveluvaihtoehdoilla.

Koska nykyaikana suositaan enemmän paikallia, tuoreita ja valmiita ruokia, vieraille ei välttämättä näitä nopeita ja tuoreita vaihtoehtoja ole tarjolla.







Itsepalvelu-teknologia

Viiden tai useamman minuutin odottelun on osoitettu johtavan asiakastyytyväisyyden laskuun.

Nykyaikainen teknologia on mahdollistanut sen, että asiakkaat voivat ohittaa sisäänkirjautumisprosessin.

Tämä säästää vieraiden aikaa ja vähentää turhautumista. Se vähentää myös hotellin työvoimakustannuksia.

Vastauksena tähän teknologiset innovaatiot ovat mahdollistaneet sen, että vieraat voivat ohittaa sisäänkirjautumisprosessin, mikä säästää vieraiden aikaa ja turhautumista ja vähentää samalla hotellin työvoimakustannuksia.

Saatavilla milloin ja missä tahansa

Kioskeissamme on innovatiivinen muotoilu, ja niissä voidaan hyödyntää nykyisiä ruoka- ja juomatrendejä tehokkaiden catering-ratkaisujen tarjoamiseksi.

Foodies

‘Foodies’ on innovatiivinen miehittämätön tuoreruokakonseptimme. Se määrittelee uudelleen sen, miten lähestymme useita toimialoja, myös hotelliteollisuutta. Foodies tuo ‘grab-and-go’:n 24/7-palvelun ruokailun maailmaan.

Foodiesille on ominaista älykkään teknologian käyttö, jotta asiakkaat pääsevät helposti asioimaan. Se toimii ilman valvontaa 24/7 ja tarjoaa ympäri vuorokauden terveellisiä ja tuoreita ruokia, välipaloja ja juomavaihtoehtoja.

Foodies on täysin skaalautuva, joustavasta, erittäin pienestä toimitusvaihtoehdosta – erittäin suureen catering-vaihtoehtoon, joka pystyy palvelemaan täyteen varattua hotellia.

Parempi kuin minibaari

Tavallinen vähittäismyyntipalvelu ei ole verrattavissa ympärivuorokautiseen baariin, jota ei tarvitse miehittää. Vieraiden tyytyväisyys kasvaa, kun he huomaavat, että maukas välipala on aina käden ulottuvilla.

Kun itsepalveluautomaatti sijoitetaan julkiseen aulaan, se voi houkutella hotellivieraiden lisäksi myös ohikulkijoita.

Itsepalveluvaihtoehtomme takaavat, että ateriapalveluvaihtoehtoja on saatavilla kenelle tahansa – milloin tahansa.

Tieto-ohjautuva

Nykymaailmassa data ohjaa liiketoimintaa. Foodiesin suorituskykyä koskevien reaaliaikaisten tietojen perusteella itsepalvelualueita voidaan mukauttaa ja muuttaa kuluttajien tarpeiden mukaan.

Itsepalveluautomaattimme tallentavat mitä ostetaan ja kuinka usein, mikä auttaa optimoimaan uudelleenvarastointimahdollisuudet mahdollisimman pienellä hävikillä.

Aamiaispalveluiden parantaminen

Hotelleihin kohdistuu yhä enemmän paineita tarjota moitteetonta palvelua – tarjota enemmän vaihtoehtoja aamiaisella. Aamiainen ei ole vain päivän tärkein ateria, vaan sitä pidetään myös viimeisenä kosketuspisteenä vieraille ennen uloskirjautumista.

On tärkeää, että vieraille jää pysyvä, lämmin muisto heidän vierailustaan – valikoima ravitsemuksellisesti täydellisiä aamiaisratkaisuja tarjoaa juuri sen.

Haluatko lukea lisää ideoistamme?
Lataa viimeisin hotelliesitteemme!

Kahvikulttuuri ja vieraanvaraisuus

Työpaikan muuttuessa yhä vaativammaksi kuppi kahvia aamulla ei ole enää ylellisyyttä, vaan välttämättömyys.

Kahvin kiinnostuksen lisääntyessä myös kahviasiantuntijoiden määrä on kasvanut. Jotta erittäin asiantuntevat kahvinjuojat saataisiin tyydytettyä, on tärkeää tarjota tehokkaita ja monipuolisia kahviratkaisuja.

Tämä tarkoittaa sitä, että - tarjotakseen parhaan mahdollisen kahvikokemuksen vieraille, hotellien on alettava parantaa myymäänsä kahvia.

Kahvia aulaan

Hotellin aula on ensimmäinen asia, jonka vieraat kokevat, kun he kirjautuvat sisään – ICC:n (2019) mukaan kahvin tuoksu on haju, joka yhdistetään eniten luksuskokemukseen.

Kahvikornerit lisäävät kuluttajan kokemuksen helppoutta. Huolella valitut laitemallit tarjoavat räätälöitävissä olevan, ensiluokkaisen kahvin – itsepalvelun helppouden ja mukavuuden.

Valitun kahvin edut

Kahvin suosion kasvaessa myös kahvin hyväksyttävä laatu on noussut. Kahvivalikoimamme on aina askeleen muita parempi.

Oikeaa tuotemerkkiä valittaessa on otettava huomioon monia tekijöitä – me olemme matkustaneet ympäri maailmaa löytääkseen parhaat saatavilla olevat tuotemerkit.

Tunnustamme myös vastuumme ympäristöstä ja monista paikallisyhteisöistä, jotka auttavat meitä hankkimaan kahvipapuja kahvimerkkejämme varten. Siksi voimme ylpeänä kertoa, että kahvimme on hyväksytty johtavien sertifiointimerkkien toimesta ja että ne ovat oikeudenmukaisesti palkattujen, riippumattomien viljelijöiden tuottamia.

Valitsemiamme kahveja kehitetään jatkuvasti, ja niissä käytetään viimeisimpiä ympäristötekniikan innovaatioita kestävän kehityksen mukaisten pakkausten luomiseksi.

Tällä varmistamme huolehtivamme niin asiakkaistamme kuin myös koko planeetastamme parhaalla mahdolliseslla tavalla.

Maailman parasta kahvia

Selecta tarjoaa laajan valikoiman merkittäviä kahvimerkkejä – Starbucksista Lavazzaan, Arvid Nordquistiin, ZOEGASiin, ja Pelican Rougeen.

On myös mahdollista kehittää oma private label -kahvi, joka tukee sinun asiakkaan makutottumuksia.

Starbucks
Starbucks
Lavazza
Lavazza
Nescafé
Nescafé
zoegas_logo_ (1).png
zoegas_logo_ (1).png
Pelican Rouge Logo.JPG
Pelican Rouge Logo.JPG
miofino
miofino

Valikoima arvostettuja asiakkaitamme

Selecta palvelee yli 3 000 hotellia, joille olemme sitoutuneet tuomaan iloa itsepalveluruokailuratkaisuillamme päivittäin.